16 Mart 2009 Pazartesi

ZEHRA'NIN DOĞUM GÜNÜ SOFRASI


Hey gidi hey..Galiba yavaş yavaş olan bu yaşlanma sürecim,son zamanlarda hızlandı (zaten hep hızlıydı ya)Bizim daha dün doğan zehra bugün 1 yaşına girdi..Eee büyüklerimizinde dediği gibi;"dünyaya gelen büyüyor"..Daha birkaç sene öncesine kadar 18'e girmeyi iple çeken ben,şimdi kapıma gelen 19'u içeri almamak için ne yapsam diye düşünüyorum..:)) Ama malesef bunun en iyi yolu ruhumuzun hep 18 kalması..Bir türlü bir sonuca varılamayan yaş muhabbetlerini bilirsiniz..En azından ömrünüzde bir kere rastlamışsınızdır..Eskiden yapmadığım ve anlamsız bulduğum (ki hala anlamsız buluyorum)o yaş hesaplarını şimdilerde yapmaya başladım..Acı ama gerçek..Her neyse bunlar işin bir yanı,diğer bir yanı ise "her yaşın kendine göre bir güzelliği var" gerçeği..Her yaş içinde olduğumuz zaman anlamlı,güzel değilmidirki..Benim şeker kuzenimin (dayımın kızı)yeni yaşında ve diğer tüm yaşlarında mutlu,sağlıklı ve şeker kalması duası ile..İyiki doğdun,mutlu,sağlıklı ve hayırlı yıllar canım..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Gizemli kişiler sitemize yorum bırakmaya devam ediyor :)) Ama sanki kendini ele verdi biraz çıkardım kim diye..:))

Adsız dedi ki...

bende zehramın doğum gününü burdan tekrar en içten dileklerimle kutluyorum :) (ayşenur)

Adsız dedi ki...

kimmiş kız o gizemli kişiler:)