6 Mart 2009 Cuma

PRENSES TACI (AYŞENURDAN)

Pratik,lezziz,hafif ve daha birçok özelliğe sahip bir tatlı olur kendisi..
MALZEMELER:
-200 GR margarin
-1 su bar un
-4 su bar süt
-1 su bar toz şeker
-20 adet muzlu bebe bisküvisi
-1 paket vanilya
ÜZERİNE;
-3 buçuk su bar süt ile 1 paket kakaolu puding hazırlanıer

YAPILIŞI;
-Margarini eritin ve unu ekleyin.Bir iki kez çevirip toz şekeri ve süt'ü ekleyin.Bu karışımı muhallebi kıvamı alana dek pişirin.Daha sonra ocaktan alın,vanilyayı ekleyin ve mikserle çırpın.İrice dövülmüş bebe bisküvisini ilave edin.Yuvarlak kek kalıbına dökün(ıslatılmış kalıp)Bir gece dolapta bekletin.Çıkarıp hazırladığınız ve soğuttuğunuz sosu üzerine dökün ve yine bir süre dolapta bekletin..Afiyet olsun..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben sütkuzen. Yapmayın yaaaaaaa..
Riyazeti bozcamm sizin yuzunuzden.. tatlarıda göründükleri kadar güzelmi?

Adsız dedi ki...

Valla şu kadarını söyliyeyim beğenmediğimiz hiç birşeyi buraya koymuyoruz..ya böyle rumuzlu konuşmasak direk isim versek..Hangi süt kuzensin acaba? :)

Adsız dedi ki...

adım nagehan baska sut kuzen yoktur tanırsınız dıye dusunmustum.. supersınız durmak yok yola devam.. ne becerıklı kızlarsınızyaaa ınan gurur duydum...

Adsız dedi ki...

sultaaaaaan eba yayınla şunun tarifini da istiharem çıkmadı.

Adsız dedi ki...

bu arada sütlü kuzenin bana iş teklifini merak ettim doğrusu.sütlü kuzen iş teklif ediyorsun ama ulaşamıyoruz zataalinizeee.