8 Mart 2009 Pazar

TEŞEKKÜR EDERİZ KUZENLER

İnsanın çok kuzenin olmasının ne kadar iyi bir şey olduğunu,büyüyünce çok daha iyi anlayabiliyorsunuz..Ve birde birlikte bir şeyler yapmaya başladınızmı,tadından yenmiyor..Geçen sene yazın Çatalca'da bir site oluşturalım dediğimizde,aslında her birimizin içinde olur mu diye ?bir soru işareti oluşmadı değil..Ama yinede denemekten bir şey çıkmazdı..Ben bu site olayını savunduğum ve bir güz öyle güzel yerlere geleceğiz dediğim zaman Emel ablamın benimle nasıl matrak geçtiğini unutamıyorum..(elimde kayıtlar var)Ama ben, bizi gaza getirmek için yaptığındanda eminim..Tabiki hepimiz gibi oda çok istiyordu ve en biyik destek verenlerdende biri oldu..Yiğidin hakkını yememek lazım..Aylar birbirini kovaladı ve biz hiçbir weblog'un bu kadar kısa sürede gelemeyeceği yerlere geldik..Hatta öyleki DOKUZENin kuruluş yıldönümü için planlar yapmaya başladım :)(bu konuda fikirlere açığız)Buna ister bir elin nesi var diyin,ister azim diyin,ister becerik diyin..Siz ne derseniz diyin ama ben "hepimiz birimiz için"diyorum..Şunuda belirmek isterimki burda kuzen olayı aslında biraz mecaz..Çünkü biz sevdiğimiz herkesle kuzeniz zaten..Neden böyle birşey yazdığımı inanın bende bilmiyorum ama hepinize çok teşekkür ederim..Daha iyi ve hayırlı yerlerde buluşmak üzere..Zeynep ablamında dediği gibi "hayat ağacının her alanında başarılar"

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bende birgün bir dokuzen adında bir sitenin yayına gectiğini duydum.. hemen saydım şöyle birrrrr -ki-biz üç kardeş bu kuzenlerde yokuz.. :)hemen sultanın kulağını çektim hani biz nerdeyiz..sağolsun hemen onbir kuzen yaptı hatta sitenin adını bile değiştirdi.. ama dokuzen daha orjinal ve daha kulağa hoş gelıyordu.. o yüzden dokuzen olarak kaldı site..biz dokuzen değil doksan kuzeniz sanırım :)baksana süt kuzen bile kırılmıs..:)o kadar geniş sülalemiz varki bu satırları okuyanlar dokuz kuzen olduğumuzu sanmasınlar..ben artık saymayı bıraktım annanemin kac torunu var?? sultan bilgilendirir bizi bu konuda :)


gelelim teşekkür bölümüne.. aslında biz sana teşekkkür ederiz sultan böyle güzel eğlenceli bir ortamda bizi buluşturduğun için.. :) ve benim siteyle ilgili her fikrime saygı gösterdiğin için.. baaşarılar dilerim..

Adsız dedi ki...

yaa zeynep abla sizi unuturmuyum hiç..Dokuzen güzel uyuyor diye öyle yaptık biz..ayrıca seninde değindiğin gibi biz 90 kuzeniz :))ananemin gerçekte toplam 30 torunu var..dokuzen tamamen mecaz....hekez dokuzen bizim için:))Ayrıca Emel ablama çok teşşekür ediyorum yorum yazmayı ögrendiğinden beri sitemize fena renk kattı :))Hep dediğim gibi siz olmasaydınız,biz olmazdık..:))

Adsız dedi ki...

sultancım biliyorsun ben site için çok ısrar edenlerden biriydim ama kendim pek anlamadığım için bu işi sana devretmiştim sende (ellerin dert görmesin)bu işle uğraştın ve siteyi internet dünyasına kazandırdın hatta şu site girişine yazdığın 'dünyanın en eğlenceli sitesi' yazısına da bayıldım çok iddaalı olmuş ama birlikten kuvvet doğar demişler:)he bide unutmadan sitede ismi geçen fakat henüz hiçbir tarif yollamayan kuznlerimizi de en kısa zamanda bekliyoruz bi zahmet..tüm kuznlere selamlar süt kuznlere de:))

Adsız dedi ki...

Evet betül abla hep arkamızdaydın sen..En eglenceli ve samimi bence yaa..Varmı böyle bir yer daha..:))

Adsız dedi ki...

bende geldim ve gercekten büyük başarı kuzen yapmış oldugun bu site hem teşekkkür ederim böle güselliklerde bizi bir araya getirdigin icin hemde başarıların icin tebrik ediorum seni..:)