29 Aralık 2009 Salı

3.DOKUZEN SEMPOZYUMU VE TUBA ABLAMLARDAYIZ...

Uzun süren sessizliğimizi,3. DOKUZEN SEMPOZYUMUYLA bir nebzede olsa bozmuş bulunmaktayız..Ama öyle yoğun bir süreçten geçtikttikki,kendimize hak veriyorum.Aslında ayın 26'sında buluşmuştuk..Ama araya "nişan"girince,elbetteki yayınlama fırsatım olmadı.Geç olsun güç olmasın demişler..Allah bu günlerimizi aratmasın..Nişanıda bu gün itibariyle hayırlısıyla geçirdik.. aslında dün çünkü şu an saat 1.06..Gördüğünüz gibi bizde durmak yok..
Sempozyuma gelincede;Bizdeyken çektiğimiz hediye kurası için aldığımız hediyeleri verdik,aşure günü olması sebebiyle oruçluyduk ve sadece kuzenler değil,hepimiz oradaydık..Tuba ablam uyanık tabiki,mübarek günü değerlendirmiş oldu bol sevapla :))şaka bir yana kendisine çoook teşekkür ediyorum hepimiz adına..Yemek kısmına gelince,o kadar çok çeşit vardıkı hepsinin resmini çekemedim (çekemedim çünkü oruç tutmuştum ve direk yemek faslına geçme hayaliyle yaşıyordum,neyse sonra birisi dediki,ne hoş resim çekmiyorsunuz ,öyle apar topar çektim..Lütfen gücenmece,darılmaca yok :))

İsim isim yazamıyacağım ama,resmini çekemediğim,gününe özel aşure için Tuba ablamın ellerine sağlık ve de aşağıdada gördüğünüz baklavayı yapan (sonuçta baya zahmetli bir şey)Derya,Vildan ve Zeynep ablama,ve diğer herkese yaptıkları şeylerden dolayı teşekkür edip,ellerine sağlık demekle yetineceğim malesef..affınıza sığınarak..(Ayşenurun ıspanaklı kekinide çekemedim,aklımdayken yazayım dedim)






















15 yorum:

gülşah dedi ki...

yine bana aynı şey oldu öyle güzel yemekler vardı ki gözüm doydu hepsinden yiyemedim sonra da canım hepsini çekti şimdi saat 02:23 olsa da yesek diyorum başka da bişey demiyorum:((((

sultan dedi ki...

valla Gülşah abla aynısıda ben :))

Adsız dedi ki...

YENGELERIM TEYZELERIM VE CANIM KUZENLERIM HEPINIZ GELDIGINIZ ICIN COK COK TESEKKUR EDERIM.RABBIM BOYLE NICE KALABALIK GUZEL DAVETLERDE TEKRAR TEKRAR BULUSTURUR INSAALAH..BILMEDEN BIR KUSUR YAPTIYSAM KALP KIRDIYSAM KI MISAFIRIN KALBI INCE OLUR.KUCUKTE KUSUR BUYUKTE AF..T.Ç

tutı dedi ki...

bu arada sultancıgım sadece ıspanaklı kekı degıl hıc bır sey cekmemıssın 17 cesıt vardı dokuzunu cekmıssın kızgın ısaretı.Asumanın muhallebılı kurabıyesı zeynep ablamın cevızlı acması Allahtan benım kavurmalı boregım masada bıraz cıkmıs da ondan yırttın..

zeynep dedi ki...

valla hersey o kadar güzel ve çoktuki insanın gözü arkada kalmaması mümkün değil..bende davetten gelıp gece 1 olunca keske daha cok yeseydim diyenlerdenim.. :)

bu arada tubacığım hersey için cok sağolasın canım..hersey cok güzeldi.. o kadar cok cestı vardıkı bırcoğunun tadına bakamadım :( mesela resımlerde peynırlı börek gördum ama masada göremedim... :)sıra gelmemiştir..ben 20 cesit saymıstım.. :) aşure ve kuru dolma dahil..

suttancığım sanada bir çift lafım var ..insan resım cekerken cıkınlarımı bir düzeltirdi dimi.. karısık cıktılar... hersey icin sağolun...yakında bende olacak bu davet ama 20 cesit değil 10 çeşitte karar kıldımki böyle aklınız arkada kalmasın diye :)

tutı dedi ki...

zeynebım peynırlı degıl kavurmalı borektı o.o kadar da bagırdım kavurmalı borekten mutlaka yıyın goruntusune aldanmayın dıye..yanı ben yaptım dıye demıyorum ama cok guzel olmustu

zeynep dedi ki...

baklavanın hemen altındaki peynirli brek değilmi o?? bu arada kavurmalı börekten yemiştim ..çok lezizdi..hersey gibi..keşke o güne geri dönsek .. :)

emel dedi ki...

o kadar çok çeşit vardıki bakıyorumda tatmadığım ve varlığından haberim olmayan kaç çeşit daha varmış.olmuyor valla böyle kızlar.mesela peynirli poğaçadan yememiştim şimdi olsa yerdim.keşke o güne geri dönebilsemmmmmmm:(((bu arada tuti davet için teşekkürler.güzel bir akşamdı..<

tutı dedi ki...

az kaldı kuzenler oyle bır gune gerı donmeye :) sabıır..

betül dedi ki...

hele bennnn hiç birşey yiyemedim ve günüm çok yoğun geçtiği için payıma düşen açmayı da yapıp getiremedim..Aslında düşündüm de iyi de olmuş çünkü büyük bi ihtimalle ondan da yiyemeyecekti kimse..tadına bakabildiklerim tabi her zamanki gibi çok lezizdi herkesin emegine sağlık ve tubaya da bizi mübarek günde bir araya getirdiği için teşekkürlerimi sunarım tekrarlarına erişmek ümidi ile..:)

tutı dedi ki...

canım sen o acmayı yapıp getırseydın ben yerdım

betül dedi ki...

hey mübarek hala açma diyo:))

tutı dedi ki...

dıyom tabıı..bari haftaya yıyebılsem..

unutulmuş bir kız... dedi ki...

kaç gün oldu bir Allah'ın kulu da ''Ayşe sende sağol''demedi ya.Bu evde tek Tuba mı yaşıyo.Gerçekten çok alındım !

sultan(üzülmüş bir kız=( dedi ki...

Ayşecim canım benim...ayyy çok üzüldüm ben şimdi yaa..seni unuturmuyuz hiç kalbimizdesin desem inanmazsın biliyorum :))
ayşe ne desen haklısın..benki kendimi savunacak bir kelime bulamıyorum kimsede bulamaz..:)) (boşuna uğraşmayın kızlar!!)sanada çok teşekkür ederiz canımmm..ayrıcada özür dileriz..Suzan teyzemede çok teşekkürlerimizi ilet sen mazaallah ondanda bir sitem yorumu alıp utanmak istemeyiz..