24 Mart 2009 Salı

YOĞURTLU TATLI (YES THERE ARE,nam-ı diğer mel;)


Yoğurtlu tatlı..İlk bakışta isminden dolayı önyargılı yaklaşabilirsiniz ama gördükten sonra bunun öyle olmadığını anlamakta hiç güçlük çekmeyeceksiniz..Emel ablamın akşam yada gece gelen ilhamları sonucunda bu tarz şeyler ortaya çıkıyor..:))Yanındaki yoğurt değildir,halis muhlis maraş dondurmasıdır..:))Emel ablam bu tatlı dondurmasız yenmez dedi..haberiniz olsun bizden ufak bir öneri..Gelelim tarife,tarif fevkaladenin fevkinde olmakla beraber,harikuladeninde harında,Emel ablam gibi bir zat-ı şahaneden gönderilmiş olan bir tarifdir işte :)))))(Emel abla bu kadar methettim seni diğer tarifleri yarın saat 10 da gülhane parkında, tahta ile demir karışımından elde edilmiş olan bankın altına bırakabilirsin...Unutma tam 10 p.m de ;))
MALZEMELER:
-3 fincan yoğurt
-3 yumurta
-4,5 kah.fincanı pudra şekeri
-yarım k.fincanı sıvıyağ
-6 k.fin un
-kabartma tozu
ŞERBETİ İÇİN;
-4 su bar. şeker
-3,5 su bar. su
YAPILIŞI;
-Yumurta ile şeker çırpılır ve diğer malzemeler eklenerek çırpmaya devam edilir.Yağlanmış borcama dökülüp 180 derecede pişirilir.Tatlı sıcakken,şerbeti soğukken dökülür..Afiyet olsun..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

yani sultan gözüme girmiştin zaten şimdi daha da çok girdin.senin bu osmanlı tarzı ifadelerin beni öldürücek.sarayda yeni bitme çerileri andırdın bir anda bana.))))bu arada gülhaneye gitmeyeli çoook uzun yıllar oldu senin şu tahta demir karışımı bankı ararken kaybolmak istemiyorum )))uğraşma benle tatlı yapıp yolladık bu saatte cırkını çıkarma sana kalsa tek başına bu site batar iyiki bizler varız dua edicene rüşvet istiyorsun birde:))))))))))kızlaaaaaaaaaaaaaar bu hepimize ibret olsun.)))

Adsız dedi ki...

Anca beraber kanca beraber dedik valla emel abla herkes üzerine düşeni yapıyor,benim işim bu..:))Sen seversin böyle ifadeleri biliyorum ben seni...ya koy birinin altına ben hepsine tek tek bakarım.. :))

Adsız dedi ki...

severim yoğurt tatlısını :) elıne sağlık bacımmmmmmmmm