24 Ekim 2009 Cumartesi

2. DOKUZEN SEMPOZYUMU VE DOKUZENİN KURULUŞ YILDÖNÜMÜ (TARİFLER)


Girişimizi çikolatayla yapmış olduk...Muhallebinin ve çikolatanın uyumu ve kıtır kıtır külahında onlara eşlik etmesiyle birlikte ortaya çıkan harika bir lezzet..Külah-Emel ablamın sunumuya bizlerleydi..

Onu ilk Tuba ablamın elinden yemiştik ve o gün bu gündürde aradığımız bir tarif olmuştu..Bu seferde Kardeşinin elinden yedik ve PAtatesli poğaçalar Ayşe'nin sunumuyla bizlerleydi..

Bu klasikleşmiş olan bir salata çeşidi..Yoğurtlu kabak ve havuç kavurması,benim sunumumla bizlerleydi..

Bu harika görünümlü pastada Dokuzenin yıldönümü dolayısıyla,Tuba ablamın ellerinden çıkıp,gecemize onur konuğu olarak katıldı..
Klasikleşmiş ve ihtiyaç duyulan tariflerden biride Beşamel soslu TAvuk,buda annemin ellerinden çıkmış olan bir yemek..

Doyurma özelliği yüksek olan poğaçalarada benim yaptığım ürünlerden biriyidi..

Sofraların baş tacı oldu..Sevmeyenini görmedim ben kısırı..Buda Betül ablamın sunumuyla bizlerleydi..

Değişik ve güzel bir tarif olan Arap kurabiyede Zeynep ablamın sunumuyla bizlerleydi..

Tuzlu kurabiyelerde Zeynep ablamdan..

Davet sofralarında mutlaka olması gereken tariflerin başında börekte gelir..Buda Gülşah ablamın sunumuyla bizlerleydi..

Ve işte geldik son tarifimize;çubuk olarak adlandırdığımız ve afiyetle yediğimiz çubuklarda Ayşenurun sunumuyla bizlerleydi..
TARİFLERİN HEPSİ AYRI AYRI ÇOK GÜZELDİ..O AKŞAM BENİ KIRMAYIP BİZE KADAR GELEN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYOR DAHA BİR ÇOK TOPLANTILARDA BİRİKTE OLMAYI ÜMİT EDİYORUM..

15 yorum:

sultan dedi ki...

Bu arada resimleri Betül ablamdan edinebildim..Resimler için teşekkür ediyorum...

Adsız dedi ki...

bizde sana teşekkür ederiz.. :) yapanların edenlerin emeği geçen herkesin ellerine kollarına sağlık...

zeynep dedi ki...

bizde sana teşekkür ederiz.. :) yapanların edenlerin emeği geçen herkesin ellerine kollarına sağlık..

betül dedi ki...

rica ederim sultancım sende güler yüzünle bizi evinde ağırladın hep beraber bu eşsiz lezzetlerin buluşmasına vesile oldun çok teşekkür ediyoruz herkesin ellerine sağlık :)

emel kuzen dedi ki...

ben de tüm kuzenlere ve tabiki sultancımın misafirperverliğine teşşekkür ederim..herşey çok güzeldi ellerinize sağlık kızlar.

gülşah dedi ki...

saat şu anda 00:12 ve ne var ne yok bi bakıyım diye girdim siteye, malum karnım da aç,anam canım hepsinden çekti olsa da yesem:)) hepsi lezizdi herkesin ellerine sağlık:))

emel kuzen dedi ki...

valla bu davetler iyi güzelde bir kaç gün sonra büyük pişmanlıklar sarıyor beni.keşke daha çok daha çok daha çok yeseydimde bu pişmanlığı yaşamasaydım :)))))

neşe dedi ki...

Ben sitenizi çok beğeniyorum arkadaşlarıma fln herkese söyledim böyle bi site olduğunu kızların yaptığı yemeklerden tutup emelin yemeklerine kdr herşey çok güzel bizim size bir tavsiyemiz bir pstane açıp orda bunları değerlendirebilirsiniz hatta bizmde size bir katkımı olabilr....!

Adsız dedi ki...

neşe hanım görüşleriniz için teşekkür ederiz ama sizide tanımak isteriz .....

Adsız dedi ki...

sizde derken kaç kişisiniz?ayrıca beğendiğiniz her yemek bloğuna böyle pastane açma teklifinde mi bulunuyorsunuz.???

neşeg dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
neşe dedi ki...

yanlız szn isminiz nedr acaba....?
Kimle irtibat kurduğmu anlıym...

Adsız dedi ki...

ben kuzenlerden iki numarayım ne farkederki.sonuçta onbir kuzen olarak bir bütünüz.ayrıca kafamıza takılanlar var sizinle ilgili...

Adsız dedi ki...

pastane açma konusunda bize ne gibi yardımınız olabilirki??

eren dedi ki...

Siteniz Çok Güzelmiş...!