2 Mayıs 2011 Pazartesi

MEYVELİ TARÇINLI KEK (EMEL ABLAM)




Daha dumanı üstünde tüten bu keki yayınlamaktan büyük keyif aldığımı belirtmek isterim.Tabi sadece bakmakla yetinmek ne kadar güzel tartışılır ama :)
Emel ablam uzun sessizlik dönemini bozdu nihayet.Açıkçası özlemişiz kendisini :)
Hem gözünüze hem midenize hitap edecek olan bu kekin tarifi şöyledir efendim;

    Meyveli tarçınlı kek..
-3 yumurta
-1,5 bardak şeker
-1 bardak sıvı yağ
-1 bardak süt ve yoğurt karışımı
-1 tane havuç rendesi
-2 tane elma rendesi
-1 bardak ceviz içi
-1 limon rendesi
-2 tatlı kaşığı kadar tarçın
-Kabartma tuzu
- vanilya
-Aldığı kadar un

Afiyet bal şeker olsun efendim...


15 yorum:

gülşah dedi ki...

vuuhuuuu:)görüntüsü şahane!!tarifine bakılırsa tadı da öyle!!eline sağlık kuzen:))

Emel dedi ki...

On parmağında yirmi marifet olan kuzenimden bunları duymak ne hoş.:) kekimden tatmak isteyenleri en kısa zamanda beklerim.:)

sultan dedi ki...

Kekin görüntüsü beni ye diyor!
Ev sahibine yemezmiydiniz acaba deme gereği bırakmıyor :))

emel kuzen dedi ki...

sultane hala kahvaltıya bekliyorum topla kızlarıda gelin hayde :)))

sultane :) dedi ki...

en kısa zamanda inşaallah emel abla :)

emel dedi ki...

sultan güzel bir biskevet tarifin varsa yayınlarsan çok makbule geçicek:)))))))

Adsız dedi ki...

Allah aşkına 1 insan evladı şu siteyle ilgilensin artık kaç aydır aynı tarifler bıktık ya !

emel dedi ki...

varsa güzel tarifiniz sayın adsız gönderin yayınlıyalım....

Btl dedi ki...

kac aydir derken ¿ Sadece bir ay olmus ki daha uzun molalarimiz da olmustu sayin adsiz kisi...

gülşah dedi ki...

kızz !!takipçiye cevap verilmez aylardır diyosa aylardır :))adsız, site sahibesi okuduğundan dolayı malum sınav zamanı yetişememiş olabilir hemen çemkirmeyin azcık sabır di mi ama :))

gülşah dedi ki...

ben de isyancı blog takipçilerine katılıyorum artık:))noluuuur biri şuraya bi tarif eklesin veya güzel bi doğa resmi de olur yeter ki bi değişiklik olsun:))

emel dedi ki...

betüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüül sen de vardır tarif attırıver şuraya isyanlardayız...artık bana da darlık geldi kendi kekimi görmekten bir müddet bu kalıbımı stoklara kaldırıyorum.....:))

Btl dedi ki...

haklısınız valla ama ben cok tembel oldum yani aç kalmaktan korkmasam hiç mutfağa giresim yok girince de en pratik ne varsa onu yapıp kendimi dışarı atıyorum bu nedenle yeni tarifim yok :( ama birileri bana gönderirse hemen yayınlıcam ayrıca bende bişeler yapmaya başlasam iyi olucak galiba sitenin hatrına :))

gulsah dedi ki...

Kizlaaaar!!!bi pogaca deniyorum guzel olsa da olmasa da resmini cekip betule veya sultana gondercem yeter gariii;-)

emel gülşah'a dedi ki...

gazamız mubarek ola...hadi hayırlısı:))) zalimsinnnnnn gülşah:))))