22 Nisan 2009 Çarşamba

TEL ŞEHRİYE SALATASI (B.G)


Salatalara olan merakım gün geçtikçe artınca farklı tarifleri deneme fırsatı buluyorum ve davet mönülerimiz zenginleşiyor..Yemek zevki sitesinde gördüğüm bu tarifi de hemen yapmak istedim biz çok beğendik tavsiye ederim doğrusu :)
MALZEMELER:1 adet haşlanıp didiklenmiş tavuk göğsü
2 bardak tel şehriye
1 bardak sıcak su
közlenmiş biber
mısır
taze soğan
dereotu
maydonoz
mantar(ben kullanmadım)
2 kaşık nar ekşisi
1 limon
sumak
tuz
sıvıyağ
YAPILIŞI:Tavuk göğsü haşlanıp didiklenir.Tel şehriyeler biraz sıvıyağda kavrulur ve suyu eklenerek pilav gibi pişirilir(bana 2 bar.şehriye fazla geldiği için 1 bar.kullandım ve 1 bar.sıcak suyla pişirdim.)diğer malzemeler de doğranarak ilave edilir..

4 yorum:

zeynep dedi ki...

bunu denemiştim..bence leziz oluyor.. tavsiye ederim..bende sofrada salata ceşitinin fazla olmasını tercıh edenlerdenim..daha doyurucu oluyor :)

sultan dedi ki...

salata olsunda ne olursa olsun valla..Hepsi güzel :)) Bence değişiklik arayanlar için çok ideal bir lezzettir eminim bu...

Adsız dedi ki...

güzel

emel dedi ki...

bunu deniycem güzel bir lezzete benziyor.beti kuzen eline sağlık.bu arada şu adsızlara kendilerine bir ad bulmalarını tavsiye ederim olmuyor böyle gizlenicek ne var.