12 Nisan 2009 Pazar

SOYA FİLİZİ SALATASI (B.G)



Bu salata tarifi dergide o kadar güzel duruyordu ki uzun zamandır denemek istiyordum bugüne kısmet oldu..sanırım dergideki resime de çok benzedi tadı ise umduğumdan daha güzeldi..(not:eğer sizde benim gibi daha önce soya filizi almadıysanız; büyük marketlerin manav reyonlarında bulabilirsiniz :))
MALZEMELER:200gr soya filizi
1 kutu meksika fasülyesi(konserve)
1 adet küp doğranmış kırmızı biber
maydonoz
tuz
1 limon
2kaşık balsamik sirke(ben nar ekşisi kullandım)
mısır
zeytinyağı

5 yorum:

zeynep dedi ki...

ilginç valla.. resim harika ama :)cok net burdayım dıyor

betül dedi ki...

gerçekten tadı güzel zeynep abla yaw yoksa koyar mıyım buraya işin sonunda rezil olmak var:))

zeynep dedi ki...

mutlaka güzeldir ama soya filizi hiç denemediğim için cesaret eder mıyım bılmem..ama bu görunuse fazla dayanamam herhalde :)

emel dedi ki...

bir ara brokoli hakkındada öyle düşünüyorduk ama sonra bilhassa benim soframdan hiç eksik olmuyor.soya fasulyesinin sonuda brokoli gibi vazgeçilmez olabilir.denemeye değer ayrıca çok faydalı olduğunu biliyorum.:))

sultan dedi ki...

Bu tarifin görüntüsüde çok hoş çıkmış..Cankı canlı bir renk cümbüşü var..