28 Ocak 2011 Cuma

TÜRK USULÜ BRUNCH 4 :))

Bu brunch'ın en büyük özelliği : sofraya gelmiş olan herşeyin resminin çekilebilmiş olabilmesidir..Resimleri ben çekmedim sanırım Betül ablam çekti çünkü onun telefonundan gönderdim kendime..Kendisine teşekkür edip yorumlarıma başlamak istiyorum..
Öncelikle en başında dediğimiz o 'sadece 2-3 çeşit yapılacak onun dışında sadece kahvaltılıklar olacak'kuralı bu sofrada ve bundan önceki sofralarda malesef görülememiştir.ama bundan sonraki sofralardan ricam lütfen kurallarımıza riayet edelim..
Gelelim bu sofraya;
Sofradaki herşey birbiriyle yarışırcasına güzeldi..Hepsini büyük bir keyif ve afiyet ile yedik :))
Bu sofrayı hazırlayarak büyük zahmete giren ve bizleri en iyi şekilde ağırlayan Neslihan ablaya teşekkür ederiz..Şu anda farkediyorum ki bu sofrada ciddi bir çeşit aşımı olmuş :)) sol baştan;
1-Zeytinyağlı lahana sarması
2)Patlıcan salatası
3)Kabak salatası
4)Fasülye turşusu
5)Yeşillik salatası
6)Maydanoz-peynirli poğaça
7)Kadayıf tatlısı
8)Beşamel soslu erişte böreği
9)mısır ekmeği
10)Börek
11)Islak kek
12)kahvaltılıklar
Artık listeyide saydım geri kalan yorumları sizlere bırakıyorum:))
Bir güzel Kahvaltı gününü daha çok güzel şekilde ağırlanarak geride bıraktık..Ev sahibine tekrar tekrar teşekkür ederiz.Bir sonraki Kahvaltı gününde,yani türk usulü branch 5'te Nuriye yengemde buluşmak ümidiyle hoşçakalın Dokuzen'de kalın :))
Not: ÖĞRENMEK İSTEDİĞİNİZ TARİF OLURSA YORUM YAZARAK BELİRTMENİZ YETERLİDİR


9 yorum:

emel dedi ki...

neslihan'ın sofrasına ilk yorum benden gelsin :)her ne kadar kahvaltı kuralını benim bozduğum iddia edilsede herşey ortada sanırım neslihan bu çeşitlerle kalmayıp bize üç öğün yemek yedirdi lahana ve mısır ekmeği unutulmasın.öyle doymuştumki ve herşey öyle güzel ve dolu doluyduki birde neslihanın misafirperverliği yanında muhteşem bir gündü.tekrar ellerine sağlık neslihan.

zeynep dedi ki...

ne soy kahvaltılarınız var öyle..bende birgün kahvaltıya gelebilirmiyim :) sofra diğre sofralar gibi leziz gözüküyor ..yalnız sultancığım iki resmi yanyana getirmişsin sanırım kocaman bir masa olmus..görüntü olarak biraz dengesiz olmus bence ..tek kare daha şık olur kanaatimce..alt altta koyabilirsin iki resmi..acizane fikrim.. ey brunch ailesi helal olsun yedikleriniz :)

sultan dedi ki...

Yok zeynep abla doğru bi dengesizlik oldu 2 resim arasında onu bende farkettim ama sonradan :))her zaman gelebilirsin kahvaltılarımıza pardon brunch'larımıza :)) bekleriz..

gülşah dedi ki...

yahu siz sıranızı savdınız :))ben kara kara düşünüyorum hala napcam diye :@şaka bir yana herşey on numaraydı, neslinin eline sağlık. bu arada zeynep abla sorman hata tabiki gelebilirsin :))

tuba dedi ki...

gercekten tum sofralar muhtesem gozukuyor emegenıze saglık..Ve Zeynep ablacım bır tavsıye sakın gec kalma gıdeceksen sona kalan dona kalıyo bır kerelık tecrubelıgım vardır :(

zeynep dedi ki...

böyle daha estetik olmuş resim..eline sağlık sultan.. çağrıma kulak verdiğin için sağolasın gülsahcığım..:) artık erken kalkıyorum tubacığım dona kalmam yani.. ama diyet var :( şu sıralar resimlere bakmakmakla doymam lazım :((

betül dedi ki...

bende eve geldikten sonra keşke ondan da yeseydim diğerininde tadına baksaydım vs. gibi cümleler kurmamak için epeyce çaba sarf edip herşeyden yemeye çalıştım ama şimdi bakıyorum da en az 3-4 çeşitin tadına bakamamışım Ş( neyse ki tadabildiklerim çok güzeldi ellerine sağlık nesliha abla:)

Adsız dedi ki...

kahvaltı günlerimiz bütün hızıyla devam ederken sırasını savanlara ne mutlu diyorum.ben de gülşah gibi kara kara düşünüyorum ne yapsam nasıl ağırlasam dostlarımı diye...tuba, zeynep ve diğerleri bütün kahvaltı günlerimize gönül rahatlığıyla katılabilirsiniz zaten baştan bu teklifi herkese yapmıştık.burda maksat muhabbet kahvaltı bahane zaten ne yiyoruz ki!ilk dokuzen yorumumu neslihana yapıyorum bütün herşey süperdi ellerine sağlık güler yüzlülüğün ve samimiyetin için de yüreğine sağlık neslihan...

Halenur dedi ki...

Siteniz muhteşem gerçekten.Elinize sağlık..Hem göze hem mideye hitab ediyor.Sofra da harika görünüyor.Beşamel soslu erişte böreğinin tarifini rica edebilir miyim?:) Yazar mısınız..