5 Şubat 2009 Perşembe

by betül
by ayşenur

Bir dilim ıspanaklı kek'e kim hayır diyebilirki?Şahsen ben diyemem..Görüntüsüyle,tadıyla gönüllere ve sofralara taht kuran bu muhteşem kek elbetteki sitemizde olmasaydı ayıp olurdu..Bence mutlaka deneyin..Zor görüntüsüne bakmayın aslında çok kolay..Betül ablama ve ayşenura çok teşekkür ederiz ve betül ablama tarif için ayrıyetten teşekkürü bir borç bilirim..
  • MALZEMELER
  • 250 gr ıspanak
  • 3 yumurta
  • 1,5 su bar. şeker
  • 1 bar sıvıyağ
  • 1 vanılya
  • 1 kabarta tozu
  • 2,5 su bardağı un
  • kremşanti ve kremşantiyi hazırlamak için süt
  • YAPILIŞI :
  • Ispanak haşlanıp suyu sıkılır ve rondoya çekilerek ,diğer malzemelerle hazırlanan kek hamurunun içine eklenir.180 derecede pişen kek soğuduktan sonra ortadan ikiye bölünerek arasına ve üzerine kremşanti sürülür.Kenarlarından 1 parmak kalınlığında kesilip,ufalanan kek krem şantinin üzerine serpilir ve dolaba koyularak bir süre kendini tutması beklenir..afiyet olsun..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

valla ıspanaklı keki o kadar çok yaptımki hayır derim ona... ve bunu sülaleye ben aşıladım :)ama bende bahseden yok nedense..oysa ben bu ıspanaklı keki tuturana kadar neler cekmistim.. :(