21 Eylül 2009 Pazartesi

ZEYNEP ABLAM'DAN


evet acısıyla tatlısıyla ayların en faziletlisi bitirmiş bulunmaktayız.. aslında bu sene farklı düşüncelerim vardı bol bol iftar daveti verecektim ..hem uzun günlerin getirdiği halsizlik hemde sülalemizin çoğunun şehir dışında olmasından dolayı bunu gerçekleştiremedim.artık seneye bu günleri tekrar görmek kısmet olursa ... bende geçen senede yaptığım üzre sahur daveti verdim :) apartman komşularım :) ve kardeşim mesut ile gelinimiz asumanın teşrifleriyle gercekleşen son sahurumuzu yaptık.. sahuru kalabalık yapmak daha zevkli bana göre..heleki kalabalık bir ortamdan gelip o sahur anılarını yad etmek için farklı bir oturum :) yeni hedefimse bu sahuru tıpkı iftar davetleri gibi aktif hale getirebilmek... düşünsenize saat gecenin 3 ü ve zil çalıyor.. sevdikleriniz kalkmışlar ta nerelerden gelmişler ..:) insaallah seneye bunuda gerçekleştirebilirim.. kesinlikle sizlerede sahurda daveti öneririm :) sultancığım senin yorumlarını aratmamak için bişeyler karaladım...artık ne kadar başarabildiysem herkese HAYIRLI BAYRAMLAR....

2 yorum:

betül dedi ki...

bence çok güzel ve değişik bi deneyim sahur davetleri, ellerine sağlık o saatte bunca emeğe saygılar; her ne kadar ben nail olamadıysam da.. :)

gülşah dedi ki...

böyle marjinal fikirler genelde zeynep kuzenden çıkar valla süper:))eline sağlık