9 Eylül 2009 Çarşamba

DONDURMALI MOZAİK PASTA (MERYEM'DEN)





MALZEMELER:Bir kutu kaymaklı dondurma
yarım paket tereyağı
1su bar.tozşeker
2,5 su bar.süt
1 paket kakao
2yumurta sarısı
3 kaşık un
2 paket pötibör bisküvi
YAPILIŞI:Tereyağını eritip şekeri ekleyin.Süt, kakao, yumurta sarısı ve unu ilave edip pişirin.Biraz ılındıktan sonra elinizle kırdığınız bisküvileri ekleyin.Daha sonra istediğiniz bir kalıbın altına yayın.Üzerine ise bir müddet dışarda beklettiğiniz dondurmayı koyarak buzlukta dondurun..(Kalıbın altına streç sermeyi unutmayalım lütfen:) (B.G)

8 yorum:

emel dedi ki...

süper bir tad olduğunu düşünüyorum içine değişik meyve parçacıklarıda yakışır kanaatindeyim.

gülşah dedi ki...

aşk olsun dün niye yapmadın kız bunu güzel görüküyo....

zeynep dedi ki...

güzel ve hafif bir tatlıya benziyo..kalorileri hesaplamazsak :)

betül dedi ki...

ama mis gibi ıspanaklı kek yaptım ben size beğenmedin mi onu :))

Adsız dedi ki...

tarifler çok güzel elinize sağlık.özellikle tatlılar bölümü:)gözüm doydu doğrusu ama yapmak konusunda terddütlüym.meryem zeynep falan utandım doğrusu:)))Ş.G

Adsız dedi ki...

beğendim tabi ki de bu da iyiymiş...

meltem dedi ki...

valla süper meryem abla buraya da gelince yaparsın artık banada öğretirsin tam olur :)

Adsız dedi ki...

meryem seni rencide etmek istemem ama gerçekten çirkinden öte güzele yakın olmuş süpere benzeyen bir tatlı olmuuş eline sağlık NO name....