2 Ocak 2009 Cuma

ELMALI-CEVİZLİ KEK (BENDEN-SULTAN)


Kek deyince akla ilk gelen- tabiki kektir.Ama siz kek gibi hemen sade keki düsünmeyin falan filan....Ben en iyisini yaparm falan filan ... NEyse sevgiler saygılar afiyet bal seker olsn -şu tireler arasındaki yazıyı yazan benim kardeşim sevgili emre yazıma parazit olarak girdi..ama benim yazı yazma şevkimi kıramayacak ve ben daha azimle devam edeceğim..EVET KIZLAR HABERİNİZ OLSUN ÇEKİLEMİYORUZ.diyeceksinizki neden bu kadar lakırtı ettin diye..Nedeni çok açık tabiki reyting...:))) evet görüyosunuzki bizde etkileniyoruz bu ortamdan.Şimdi aaaa bi araya girdi bütün mevzuyu karıştrdı..emreee çekil aradannn..


Neyse mevzuya dönelim biz..Efendim kek deyince akla ilk gelen onun kurtarcı özelliğidir.Davetlerin,5 çaylarının kurtarıcı meleğidir ve hanımların gözbebeği tabiki..uzu lafın kısası şimdi size fiyakalı bir tarif veriyorum ve bence deneyin..ama damak tadınıza uyarmı bilmem..




  • MALZEMELER


  • 3 yumurta


  • 1 su bar. şeker


  • 1 çay bar. sıvıyağ


  • 2 su bar. un


  • 2 kuşbaşı dilimlenmiş elma (rengi farketmez ama kırmızı tavsiye edilir)


  • tarçın


  • vanilya


  • kabartma tozu


  • ceviz


  • YAPILIŞI


hepsi bir güzel karıştırılır,orta büyüklükteki yağlanmış tepsiye dökülür ve 180 derecede fırına verilir(genel olarak bu derece olayı çok tutarlı olmaz,çünkü herkesin fırının pişirme süresi ve türü aynı degildir..)üzerine süsleme olarak pudra şekeri serpilebilir..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yahu ben boyle bır sey yapmıstım ama pek bır seye benzememıstı sankı (kuzen 12)

Adsız dedi ki...

kızlaaar niye kek bölümümüze yorum bırakmadınız yoksam kek sevmiyormusunuz bebekler.