22 Kasım 2011 Salı

MİNİ SÜVETER



Durmak yok yayınlamaya devam !
Bakalım ne kadar sürecek bu istikrar..E her zaman aynı tempo'nun olmaması çok doğal tabiki :) Maillerimin arasında aa bir de ne göreyim mail gelmiş Gülşah ablam'dan.Bir de not iliştirmiş altına örmesi Fatma halamdan süslemesi benden diye.Eger biraz karıştırırsanız buna benzer mini süveterlerin olduğunu görebilirsiniz blogumuzda.Ayyy çook tatlııııılaar dimi!!! (tikican modunda) Cidden çok şekerler yaa (ciddi modda)..Örgü için Fatma teyzeme,süslemeler içinde Gülşah ablama ellerinize sağlık demeyi hepimiz adına bir borç bilirim.

6 yorum:

betül dedi ki...

oo kış mevsimi geldi örgü sezonu açıldı anlaşılan tabi büyüklerle uğraşmaya ne gerek var minik minik daha sevimli hem de hemen bitiyo di mi ne güzel :))

betül dedi ki...

sultane bu arada sus dilini ısır aman he nazar olmayalım :))

emel heycanla :))) dedi ki...

yaaaa yerim ben bunları hatta yidim bile bunlar tam benim tarzım olmuş gülşaaaah gene yap burda yayınla bizde syredelim keyifle:))ben çok seviyorum bu tarz şeyleri iki sene önce mihrabattaki örgü maceralarımızı hatırladım gene :)))))

gülşah dedi ki...

kış geldi mi benim mağlum ne örelim sorularım başlar ve sonuç olarak şişler yünler tığlar tekrar piyasada :))hadi bakalım..
yeni maceralarımız da olur illa ki:))

zeynep dedi ki...

gülşah bu konuda kendini aşmış canım..neler neler yapıyor.. onlarıda yayınlasana bacım..yoksam nazardan mı korkuyon :) maşaallah deriz ha.. :) zehraya ördüğün siyah bereyi mesela

gulsah dedi ki...

Yayinliycam yayinlamasina da yapimini filan anlatamam oyle uzun uzun:/beni biliyosun sıkıya gelemem;))sadece foto olur..