1 Kasım 2011 Salı

EKMEK MAKİNASI


Ekmek evlerimizin vazgeçilmezlerinden olduğu için en çok tüketilen gıda olarak göstersek yanılmış sayılmayız.En güzeli evde kendimizin yaptıgı ekmekleri tüketmek.Ekmek makinasıda son zamanların gözde küçük ev aletlerinden sayılabilir(çok küçük sayılmasada).
Bizde bu akıma kapılıp bir tane edindik.Biz moulinex aldık.Gayette memnunuz.Ama daha ucuz fiyatta sinbo'nunda ekmek makineleri var,onlarda gayet iyi pişiriyorlar.Çünkü sinbo'yu da denedik tecrübeyle sabittir.Ama tabiki her markanın farklı modelleri var,modele göre verim değişirmi onu bilmiyorum.
Sözün özü;tamamen külfetsiz her gün taptaze tertemiz ekmek yiyebilirsiniz.Tavsiye ederiz.

4 yorum:

betül dedi ki...

bizde geçen gün aramızda konuşmuştuk ekmek makinesinde yaptığımız ekmekleri koysak ne iyi olur diye e sultancım sen de bizim gibi düşünüp koyuvermişsin kalp kalbe karşıdır di mi :))

Sultan dedi ki...

Ben diyorum ki herkes kullandigi marka ile ilgili memnuniyetini ya da sikayetini dile getirirse yardimci oluruz belki alicak olanlara

betul dedi ki...

haklisin sultancim..bende sinbo var ve gayet memnunum ekmeklerden ama tembel oldugum icin makinenin bircok sey daha yapmasina ragmen ben ekmekten baska birsey yapmadim henuz maalesef :) eger siz yaparsaniz haber verin de guzel oluyolarsa belki bende gaza gelip yaparim :))

Ayşenur dedi ki...

Marka muhabbetine girildiyse olaya dahil oluyorum şu an moulinex kullanıyorum ve mükemmel oluyor ekmekleri sevgiler :))