21 Ekim 2009 Çarşamba

2. DOKUZEN SEMPOZYUMU VE DOKUZENİN KURULUŞ YILDÖNÜMÜ

Kooskocaman gibi görünen ama aslında hiçte öyle olmadığını sonuna geldiğimiz bir seneden sonra idrak ettiğimiz bir küçücük 1 yılı geride bıraktık..20.10.2008 tarihinde başladığımız bu yolculukta,kimi zaman hızımızı keserek,kimi zaman tam gaz giderek,ama umudumuzu kaybetmeyerek 1 seneyi devirdik hep birlikte..Dünde bizde toplanarak hem 2. dokuzen sempozyumunu organize ettik,hemde yıldönümümüzü kutlamış olduk..Bundan sonra diyebileceğimiz tek şey;Allah hep birlikte nice seneler devirmeyi nasip etsin...Dokuzen sempozyumunda,her elden bir ürün çıktı..Bunları en kısa zamanda yayınlayacağım..
ŞİMDİ BEN SORMAK İSTİYORUM..YÜREKTEN CEVAPLAR GELECEĞİNİ ÜMİT EDİYORUM SAYIN KUZENLERDEN....DOKUZEN HAYATINIZDA NE GİBİ ŞEYLERİ DEĞİŞTİRDİ,BU SİTE HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ..GERÇEKTEN HOŞUNUZA GİDİYORMU BURAYA TARİFLER VERMEK?VE GERÇEKTEN HOŞUNUZA GİDİYORMU YAZILARIMIZI VE TARİFLERİMİZİ OKUMAK?

3 yorum:

SULTAN dedi ki...

ÖNCELİKLE BEN SORDUM BEN BAŞALANGICI YAPAYIM BARİ:))DOKUZEN, BENİM HAYATIM İÇİN KİŞİSEL OLARAK BİR TAKIM DEĞİŞİKLİKLER GETİRDİ.ÖNCELİKLE SORUMLULUK BİLİNCİM GENİŞLEDİ,TÜRKÇEM GELİŞTİ :))AKRABA,KUZEN ANLAYIŞIM DEĞİŞTİ VE ONLARLA DAHA FAZLA GÖRÜŞME İMKANI SAĞLADI..1 ELİN NESİ VAR 2 ELİN SESİ VAR ATASÖZÜNÜN NE KADAR DOĞRU OLDUĞUNU İSPATLADI..

AYŞENUR dedi ki...

DOKUZEN benim için de kuzenlerimle hiç olmadığım kadar samimi olmamı ve yaptığım yemekleri daha özenle,şevkle,severek yapmamı, sunumları için uğraşmamı yeni,tarifleri denerken cesaretlenmemi sağladı.Bu site için ön ayak olan herkese başladığımız yolda bize gazı verenlere çok teşekkür ediyor nice yıllara dokuzen diyorum :))

zeynep dedi ki...

dokuzennn..benim için sizlerinde belirttiği gibi bize kuzenlerimizi hatırlatan anımsatan ve bu vesileyle birbirimizi bayram hariçlerindede muhabbetle birleştiren bir site oldu.. :) sitenin güncellenmediğini gördüğüm anlarda bir yetim öksüz çoçuk şefkatiyle kalkıpta beni yeni birseyler yapmaya iten bir site oldu :) kendini yalnız hissedip çökmesin diye :)

özün hası bilgisayarımda sık kullanınlarda sıkca sörf yaptığım bir site oldu..

evett gelelim sana sultancığım..herşey için çok sağolasın..hem dokuzen için hemde 2.dokuzen sempozyumunu tertip edip bizi leziz sunumlarınla ve tatlı güleryüzlü misafirliğinle konuk ettiğin için..
sayımız azalmadan hatta çoğalarak nice nice yıllara :)