6 Nisan 2011 Çarşamba

TÜRK USULÜ BRUNCH 6 :))










Eveet sonunda  6.brunchı da yayınlamayı başardım baya bi gecikmeli olarak tabi :) N.yengemin bize hazırladığı güzel lezzetler :
Baharatlı fırınlanmış patates
Paçanga böreği
İçinde mantar sote ile Tereyağlı milföy hamuruyla hazırlanmış börek
Zeytinyağlı sarma
Karışık kızartma
Kısır
Poğaça
Şerbetli elmalı pasta(başka bir ismi de olabilir ama ben bilmiyorum :) )
Fındık güzeli (yani sanırım ismi buydu eğer yanlışsa düzeltin lütfen)
Vee Kar yağdı pastası
Umarım resimlemeyi unuttuğum tarifler yoktur..
Neyse gecikmeli olarak ellerine sağlık diyorum ..
Bu arada biz 7.brunchımızı da gülşah kuzende yaptık çoktaan..Fakat o resimler gülşah ablamın makinesinde olduğu için biraz daha gecikicek sanrım:)) Şimdilik benden bu kadar görüşmek üzere en yakın zamanda ...

7 yorum:

betül dedi ki...

ya sultane ben şu resimleri yanyana koymayı bilmediğimden ve hazır ilham gelmişken hemen yayınlayayım diye acele ettiğim için koyuverdim sen düzeltirsin istersen :)

gülşah dedi ki...

a aaaa ben de dertleniyodum resimleri gönderemedim diye:))neyse benimkiler de yolda.sultan inceden serzenişini duyuyo gibiyim canım:))aman ne çok nevale vardı o günde nigarın kararsızlıgı bizim işimize yaradı yedik de yedik eline saglık:))

Adsız dedi ki...

çok yaptın dediniz çok yaptın dediniz ama ekrana çok birşey yansımamış gibi geldi bana...site sahibi bir el atsa bu işe siz isteyin janlarım yine yaparım yine yeruk

sultan dedi ki...

Brunchlarda sona yaklaşırken yine güzel bir sofra karşımızda..Valla bana ekrana yansıyanlar yeterince fazla geldi bi de yansımayanlarımı var maşaallah yani :))
Gülşah ablam resimlerini attı bana inşaallah en kısa sürede yayınlamaya çalışıcam ama vize haftasında olduğumuz için biraz gecikicekler affınıza sığınarak :))Keşke okul olmasaydıda gelebilseydim yengecim herşey çok güzel gözüküyor ellerine sağlık tekrardan..

Adsız dedi ki...

Bence sunumu ve gorselligiyle en guzel sofra nuriye hanimin sofrasiydi.O sofrada bulunmak isterdim dogrusu.

Adsız dedi ki...

Ekrana neyse o yansimis el atilcak bisey yok gibi gorunuyor.

btl dedi ki...

bu adsız kim acaba bizden biri mi?