11 Nisan 2011 Pazartesi

BRUNCH ARASI :) (BTL)

Eveet şimdi sizlerle bugün denediğim ve çok beğendiğimiz güzel bir tarif paylaşmak istiyorum sıcağı sıcağına :)Hem  fark ettim de uzun zamandır tarif yazmıyoruz  okur okumaz (malzemeniz varsa) hemen yapmaya başlayın bence :)
Malzemeler:
2 adet soğan
2 adet küp doğranmış havuç (ben rendeledim)
yarım kavanoz mantar
1su bardağı civarı bezelye
400 gr kıyma
2 kaşık un
tuz
sıvıyağ
Püresi için: 5 adet patates
yarım karnabahar

Yapılışı:Soğanları ve havuçları küp doğrayıp tavaya alıyoruz kapağı kapalı bi şekilde kavururken doğradığımız mantarları da ekliyoruz sonra haşlanmış bezelye ve ayrı bir yerde kavurduğumuz kıymayı koyuyoruz..Tuzunu da unutmayalım..Un ve biraz da varsa et suyu ya da normal su ekliyoruz ve bu karışımı borcama alıyoruz..Püresi için patatesleri bir miktar haşlayıp daha sonra karnabaharları da üzerine koyarak iyice pişiriyoruz.Püre yapıyoruz (ben biraz süt ve tereyağı da ekledim hatta üzerine de kaşar rendeledim) neyse püreyi de borcama serdikten sonra 175 derecede 20 dakika kadar pişiriyoruz AFİYET OLSUN hadi mutfağa  ya da markete :))

9 yorum:

Adsız dedi ki...

karnım aç zaten yaw :D

sultan dedi ki...

Betül abla boş bırakmıyosun buraları sahip çıkıyosun :))
Çok güzel görünüyor valla ellerine sağlık

betül dedi ki...

sağol canım elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz :) sende arayı fazla açmadan yayınlamışsın iyi olmuş..bu vesileyle de tekrar teşekkür ediyoruz gülşah ablama..

emel dedi ki...

ne bu şimdi beni gece gece mutfağa göndermeyin ya.tahminim güzel olmuştur nede olsa beti yaptı di mi:))

Adsız dedi ki...

Brunchlar çok güzel gözüküyor.Bu arada pastane açmayı düşünüyo musunuz?. Yemeklerinizin tatlarını çok merak ettiğimden.

dokuzen emel dedi ki...

ilginize çok teşekkür ederiz.pastane açmayı çok düşündük inşallah birgün bu güzel hayalimiz gerçek olur..

zeynep dedi ki...

güldürme beni emel kuzen...biz kim pastane açmak kim?? herseyi yarım bırakmakla ünlü bir sülalele olarak 3.gün kepenkleri indiririz.. :) daha siteye tarif koyamıyoruz doğru düzgün birde pastane ha.. :) hayal etmek güzeldir tabi :)

zeynep dedi ki...

tarife gelince dikkatim çekti betül.. güzel olabilir kanaatine vardım nedense :) ömrüm yeterse denemek istediklerimin arasında...

emel kuzen dedi ki...

olsun zeyno kuzen hayal ettim sadece...zaten o da yarım kaldı kime çektiysek böyle bilemiyorum.ama bence bu da bir marifet bizlerin özelliği:)))))))