1 Temmuz 2011 Cuma

POĞAÇA (GÜLŞAH ABLAM)


işte sonunda geri geldik gülşah ablam sayesinde oldu bu sefer sağolsun :)) ama sanırım tarifini yollamamışsın gülşah abla  eğer yollarsan onu da koyarım  iyi olur :) eline  koluna sağlık...(BTL)
80gr.yereyagi


Yarim cay bardagi zeytinyagi

2 veya 2,5 su bardagi un

1paket kabartma tozu

1 tatli kasigi kadar tuz

1yumurta

2yemek kasigi suzme yogurt

Hepsini iyice yogurup puruzsuz bir hamur yapiyoruz.30dk. dilendiriyoruz.sonra ceviz buyuklugunde koparip icine diledigimiz harci koyup(ben peynirli yaptim) istedigimiz sekli veriyoruz Uzerlerine yumurta sarisi surup corekotu ekiyoruz.onceden isitilmis180°firinda 20 -25 dk. Pisiriyoruz.afiyet olsun:))

11 yorum:

emel kuzen dedi ki...

oooooooooooooo neler görüyorum.buna sevindim:))valla poğaça da beni ye diyor yani eline sağlık otaam:)zalimsin:))

gulsah dedi ki...

Kala kala bana kaldi ya bu isler! bende sastim =-Obilirsiniz ki yemeklerimi nefretle yaparim ;-)isin sakasi tabi:-P o diil de 2.foto koyu kalmis neyse ortaam!dislerini gicirdatiyorlarr ellerini yumruk yapiyorlarrB-)vaaz durmaz...tarifini de betule gonderdim o yayinlar artikin:-)

Sultan dedi ki...

Vay vay vay pogacalara gel pogacalara ellerine kollarina saglik gulsah abla beni ye diyolar valla :))

nurefşan dedi ki...

sitenizi uzun zamandır takip ediyorumda gerçekten burdan bakarak yaptığım şeyler gerçekten lezzetli oluyor :))

Betül dedi ki...

Teşekkür ederiz alakanıza zaten biz beğenmediğimiz kalite kontrolden geçirilmemiş hiç bir tarifi eklememeye gayret gösteriyoruz..Takipe devam :))

Elif büşra kübra dedi ki...

Bu ramazanda sizi çok tarifli ve çok hareketli görmek istiyorum kızlar.Geçen ramazandaki gibi ;))
Yeni tarifler yeni sofralar bekliyoruz biz. O güzel guün sofralarını özledik.

Adsız dedi ki...

Artık yeni yemekler koyar mısınız ??

Adsız dedi ki...

Bir yemek sitesinde sizin linkinizi gördüm. Ve tikladim gercekten harikasiniz.

betül dedi ki...

aaa gerçekten mi hangi yemek sitesiymiş o demek bizi ekleyen birileri varmış çok mutlu oldumm :))

Hülya dedi ki...

Pogacayi denedim ve gercekten cok guzel oldu.Olculer cok iyi.Ellerinize saglik iyiki paylasmissiniz.Bu arada sloganiniz bir cok slogan gibi oylesine yazilmis bir slogan degil.gercekten samimisiniz tariflerin devamini bekliyoruz

gülşah dedi ki...

hülya,beğenmene sevindim ,teşekkür ederim.inan peynirli oldukları için ben yiyemedim tadini bilmiyorum ;)