16 Eylül 2010 Perşembe

MISIR GEVREKLİ KURABİYELER (AYŞENUR)

Uzuuun zamandan beri yazmamıştım ve bu uzuuun zamanın sonunda gerçekten güzel olan ve denenmesi mutlaka gereken bir tarifle başladığım için son derece mutluyum..Tarif için Ayşenur'a teşekkür ederken hemen tarifi paylaşmak istiyorum sizlerle...

Malzemeler:
-250 gr tereyağı
-3 yumurta (birinin beyazını ayırın)
-1 su bar. toz şeker
-1 su bar.dövülmüş fındık
-1 su bar. damla çikolata
-1 paket kabartma tozu
-1 paket vanilya
-4 su bar. un
-dışını bulamak için sade mısır gevreği
YAPILIŞI
-Malzemeleri(tereyağı,yumurta,şeker,fındık,damla çiko.,kabartma tozu,vanilya,un) karıştırıp hamur kıvama getirdikten sonra küçük toplar yapılır.Önce Ayırdığımız yumurtanın beyazına daha sonrada mısır gevreğine bulanır ve yağladığımız (yağlı kağıtta olur)tepsiye dizilir,pişirilir..afiye olsun

Not:mutlaka deneyin!!!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

baktım baktım nete resmi en anlaşılır ve güzel burada varmış bu mısır gevrekli kurabiyenin

emel dedi ki...

en son site çöktüüüüü diye feryat etmiştim ama görüyorumki temel sağlammış ve bu site çökmeeeez çökmemeli diyorummmm.)))))

ayşe dedi ki...

bu kurabiye çok güzel be :)