20 Mart 2010 Cumartesi

4.DOKUZEN SEMPOZYUMU VE ZEYNEP ABLAMDAYIZ


Hediye almak en zor,zor olduğu kadar da en güzel görevlerinden biridir hayatın herhalde..Alış-veriş merkezlerinin altını üstüne getirip,ne alsam diye düşünmek,düşünmek ama hiçbir şeyin aklına gelmemesi,bunu alsam beğenir mi acaba diye tereddütler,aramasam çıkardı karşıma birşey,arıyorum ya her yer kurudu tiripleri ve en sonunda içine sinmeye sinmeye bir şey almak,inşaallah beğenir diye için için düşünmek..
Ama sonra hediyeyi verdiğin vakit,o atmosfere girdiğin an,yaşandığın bütün stresi unuttuğun ve önemli olan hediyenin beğenilmesi yada beğenilmemesi,büyük yada küçük olması değil,aslında bütün olay burası dediğin an;İŞTE o an İNSANLARIN BİRBİRİNE VERDİĞİ EN GÜZEL HEDİYEDİR FARKINDA OLMADAN...o an maddenin manaya dönüşmesidir..O an için herkeze,herkez adına teşşekür ederim..
Uzun bir yazmama dönemi ardından,haklı sitemlerin ardından,bir daha ki kandilidemi geçireceksin o kandil mesajıyla gibi espirilerin (by ayşenur) ardından yine buluşabildik çok şükür..Buna vesile olan önce hane sahiplerine sonra icabet eden herkese teşşekkür eder tekrarlarını yüce Allah'tan niyaz ederim..
Her seferinde çok çeşit yok!! niyetlerini yıkan sofralarla karşılaşmak alışıldık oldu :))..Herşeyden yedik,hepsi çok güzeldi yapanların ellerine kollarına sağlık..
TARÇINLI KURABİYELEPEKMEZLİ KADAYIF TATLISI ZEYTİNYAĞLI SARMA CEVİZLİ BAT
HİNDİSTAN CEVİZLİ ÇİKOLATALI TOPLAR

İÇLİ KÖFTE

KAVURMALI BÖREK

PATATES SALATASI

KIYMALI BÖREK

NOT:BİRDE ŞEHRİYE SALATASI VARDI ANCAK ONUN RESMİNİ YANLIŞLIKLA SİLDİĞİM İÇİN YAYINLAYAMIYORUM ŞİMDİLİK..SİTEMİZDE OLMAYAN,KADAYIF,İÇLİ KÖFTE VE TARÇINLI KURABİYE TARİFLERİNİDE EN KISA ZAMANDA EKLEYECEĞİM İNŞAALLAH..

8 yorum:

sultan dedi ki...

Zeynep ablacım herşey çok güzeldi,çok teşekkür ederim tekrar..

Emel abla inşaallah beğenmişsindir hediyeni :))

Gülşah abla hediyen için tekrar teşekkür ederim :))

betül dedi ki...

heyy sultan onun adı kısır değil cevizli bat gülşah ablam yapmıştı çok da güzeldi tam ağzıma layık bol acılı:) bu arada herşey tabi ki çok çok çok lezzetliydi herkesin eline sağlık ve ev sahipliğini gerçekleştiren zeynep ablamıza da şükranlarımızı sunuyoruz :)

zeynep dedi ki...

her hafta sonu elimde olmayan nedenlerden dolayı ertelettiğim tuba kuzenin davet ne zaman cevaplarına mahcup bir sekilde haftaya deyip o haftaların aylar bulması sonunda gerçekleştirdiğimiz bir davet oldu.. :)
öncelikle gelipte evimi şenlendiren herkese çok teşekkürler..buluşmalarımızın hepsi ayrı bir tattaydı ama ev sahıbı olduğumdan dolayımı bilemiyorum sanki benimde daha bir farklı tatdaydı..:) bilhassa hediyeleşme merasimi..:) dünkü atmosfer o kadar hoşuma gitt ki betülün düğünden sonra bir daha toplanabilirz bende.. kaç ay sonra bilemem ama :)

sözün özü davetime icap eden herkese,leziz yemekleriyle menüme katkıda bulunan herkese (hersey birbirinden güzeldi) şükranlarımı sunar,devamını beklerim :)

zeynep dedi ki...

bu arada betül hediyen için tesekkür ederim mutfakta rafta yerini aldı.. hiç tahmin edemememiştim seni süpriz oldu benim için :)

sultancığım üsteki resim güzel durmamıs canım.. benim yolladığım resimlerdenmiydi bilemeyecem ama değiştirirsen iyi olur bence ...

sultan dedi ki...

aa cevizli bat mı? bende ayşenura diyorum ki Ayşenur kısırın içinde mercimek ve ceviz koymuşlar hemde yakışmış hee..ama hiç sormakta aklımıza gelmedi tabiki :))

Zeynep abla bendeki resimleri koydum ama senin gönderdiklerini görmemiştim şimdi düzenlerim ben onları..

gülşah dedi ki...

geç oldu amma güç olmadı!.. çok güzel bir gündü başta zeynep ablam olmak üzere yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkürler:)) sultancığım beğenmişsindir umarım güle güle kullan canım :)) ben de derya ablama teşekkür ederim 2.kez ona çıkmam da çok hoş bir tesadüftü:)) sultan bu arada resmi olmayan salata şehriye değil tavuk salatasıydı bebişim...

betül dedi ki...

rica ederim zeynep abla güle güle kullan beğenmene cok sevindim çünkü aylardır sana hediye bakıyorum en sonunda gidip onu alabildim her ne kadar hediyenin şahsi olmasından yana olsamda evlilere genelde ev eşyası alınıyo kusuruma bakma :))

Unknown dedi ki...

benda İstiyrum KavurmaLi borekten