25 Ocak 2010 Pazartesi

HİNDİSTAN CEVİZLİ KURABİYE (EMEL ABLAM'DAN)

YENİ ÇIKTI FIRINDAN!!! Hız kesmeden tariflere devam ediyoruz..Biz öyle karadeniz gibiyiz.Bi bakarsın coşmuşuz,bi bakarsın durulmuş :))
Emel ablamın yolladığı ve şiddetle denememi söylediği kurabiyeyi ben sizinde denemenizi öneririm..Bende tarifi yazdıktan sonra deneyeceğim..
MALZEMELER;
-125 gr. yumuşamış tereyağı
-yarım çay bar. sıvıyağ
-3 kaşık toz şeker
-1 yumurta sarısı
-aldığı kadar un
Yapılışı:
-Malzemeler eklenir,hamur kendini tutup yumuşak bir kıvam alıncaya kadar yoğurulur.Daha sonra hamur verev şeklinde (resimdeki gibi)kesilir.Yumurta akına ve hindistan cevizine batırılarak tepsiye dizilir..170 derecelik fırında hafif kızarıncaya kadar pişirilir..afiyet olsun..Emel ablam yap pişman olmazsın diyor valla..

4 yorum:

sultan dedi ki...

Valla emel abla bende kurabiyeyi denedim çok güzel oldu..Ben bi kısmınıda toz fıstık hindistan cevizi karişik yaptım öylede güzel oluyor..karda baya yağıyor..İstanbul beyaz..

gülşah dedi ki...

heee ben yemiştim bunlardan emel abla sende çok güzel bir kurabiyeydi.dabağan da pek afilliymiş daşlu duşlu:))

emellll dedi ki...

evet gülşahcım bende çok seviyorum bu kurabiyeleri senide seviyorum tıpkı bu kurabiyeler gibi :)öptüm canım.

gülşah dedi ki...

ben de seni öptüm:)