28 Temmuz 2009 Salı

BUZ DEVRİ 3

Yazın gelmesiyle birlikte yemek tariflerine
ara verdik..Ama genel anlamda paylaşacağımız şeyler varsa tabiki paylaşacağız..Mesela bu günkü paylaşacağımız ve önereceğimiz şey ise BUZ DEVRİ 3 (dawn of the dinosaurs)..Buz devri animasyon film serisinin en son çekilen filmi olan buz devri 3 mutlaka tavsiye ettiğimiz filmlerden bir tanesi..Filmdeki animasyonlar, efektler oldukça kaliteli ve gerçekçi.Filmde yaşanan komik,ilginç diyologlar filmin en önemli ve güzel özelliklerinden.Filmin türkçe seslendirmesinde adet ve alışılmışlık bozulmadı.Seslendirme oldukça iyi..Karekterlerle birebir özdeşleşmiş olan seslendirme,izleyicinin ayrıca bir sempatisini kazanmış durumda.
-Manny:Ali Poyrazoğlu
-Diego:Haluk Bilginer
-Sid:Yekta Kopan-Umut Tabak
-Ellie:Ayça Bingöl
-Buck-Altan Erkekli
Bunun dışında,sinemaya gittiğinizde sizi ayrı bir sürpriz bekliyor..3 boyut özelliği..Filmin güzelliğine ayrı bir özellik katan 3 boyutlu izleme keyfi;özel gözlüklerle sağlanıyor..
Benim izlenimlerim bunlar..Şu ana kadar aklıma gelmemiş olan şeyler olabilir ama film genel anlamda güzeldi..Hatta süperdi..Animasyonseverlerin mutlaka izlemeleri gerektiğini düşünüyorum.

3 yorum:

betül dedi ki...

herkese merhaba ben geldimm..:)film diğerleri gibi çok güzeldi gerçekten..ama bize gözlük vermediler :(

sultan dedi ki...

Vay vay vay kimleride görüyorum..

betül dedi ki...

yaa beni görüyosun ama yokluğumda pek değişen birşey olmamaış sanki:)