30 Ekim 2011 Pazar

EL İŞLERİ GÖZ NURLARI BUNLAR (EMEL ABLAM)



Ayyy içim bir tuhaf oldu çoktur yazamıyordum buralara :)
Emel ablam vesile olmuş oldu.Bu günde pazar malum sendromlu bir gün.Neyse ki artık umutsuz ev kadınları var pazarlarımızı şenleyen :) Bu resimleri twitter'da Merve paylaşmış.Bende dedim ki kendime Sultan kaçırma yayınla bunları..Tabi ki telif hakkını istedim,çokta yasalımdır :)Emel ablam şu anda üretimde seri modda.Muhtemelen devamları gelecektir bunların.Doldur içini lavanta,koy şifonyerlerin,komodinlerin üzerine koksun oohh miss :)
NOT:Ayşenur'un da dediği gibi eğer isterseniz sizinde bir lavanta torbanız olabilir!

12 yorum:

Ayşenur dedi ki...

Kuzum satışta olduklarını niye söylemedin :))

sultan dedi ki...

Ah kuzu unuttum yaa hemen düzeltiyorum..

gülşen dedi ki...

ben de bloğunuzu arada ziyaret edenlerdenim.bu dekoratif eşyalar çok hoş olmuş bence eğer satıyorsanız almak isterdim..

betül dedi ki...

ayy mel resmini çekmişti o gün merve ne güzel olmuşlar kız aynısını yapmışsın ama bende istiyorum demiştim sanaa :))

emel kuzen dedi ki...

en kısa zamanda siparişler yerine gelicek arkadaşlar.bana güvenin ben öyle başladığım işi asla yarım bırakmam.zaten bu bizim soyumuzda var.şimdilik nöbetçi tuafiye bulamadığım için ara verdim.:)))

emel kuzen dedi ki...

bu arada bu keseleri yapmama vesile olan gülşah kuzenede teşekkürlerimi bir borç bilirim.thanks ortaaaam.

Adsız dedi ki...

bunlar nekadar güzeller usta eli değdiği belli emeğininize sağlık. bu arada sipariş alıyormusunuz?

sultan dedi ki...

ay keseler çok güzeell. :)) çok beğendim. internetten satış var mıı??

gülşah dedi ki...

aman da aman keseler gelmiş baş köşeye kurulmuş,pek de yakışmış doğrusu :)ee kuzenler maharetli olunca gün geçmiyor ki yeni bişey olmasın:)bugün itibariyle benim de kesem var,ortaamın elcağızına sağlık:)twitter da kampanya başlattım şantuklar danteller Emele diye destek bekliyoruz;))

gülşah dedi ki...

ayrıca çok da hızlı,bi aradı beni kumaş aldım ,bi aradı diktim bitti hoop resim:))maşallah diyin please;)

emel dedi ki...

valla seri üretime geçtim galiba durduramıyorum kendimi kızlar¨:)) ben böyle yapmazdım ama hayırdır inşallah hayırdır inşallah:)))şimdilik buna dadandım bakalım ilerleyen günler neyi gösterir:)ayrıca gülşah sana birde telefon kılıfı dikmem lazım.kışlık patiğini çıkarmadan:))))))))

emel dedi ki...

dün canım olan yarın düşmanım olmaz benim.bir fincan kahvenin kırk yıl hatırını bilirim...yaşananların hatrı hep saklı kalır;hatırları hep sorulur;selamları hep alınır....sildiklerim vardır birde..onlar yanlışlarım ve pişmanlıklarımdır.adları anılmaz;hatırları sorulmaz.sadece tecrübelerimdir benim has dostları tanımaya ve kıymetini bilmeye yarayan..her zaman doğru değildir elbet seçimlerim.dedimya ben asla sevdiklerimi satmadım.YA BEŞ PARA ETMEZ ÇIKTILAR YADA PAHA BİÇİLEMEZ....!