5 Ağustos 2010 Perşembe

ALİ NAZİK (BTL)

Valla ben severim ali nazik ama dışarda yemeyi tercih etmiyorum bu nedenle kendim yapmaya karar verdim :)
Tarifi ise şöyle : 4 adet patlıcanı fırın tepsisine dizerek (ocağımızı batırmadan) kolayca közlüyoruz :) çıkardıktan sonra limon suyu sürerek kararmalarını engelliyoruz..Tahtanın üzerinde incecik kıyıyoruz..Bir kase yoğurtla karıştırıyoruz..Diğer tarafta soğanı ve biberi küçük küçük doğrayarak yağda soteliyoruz kıymasını ekliyoruz suyunu salıp çektikten sonra isteğe göre salça veya domatesini ekliyoruz ve tabi ki baharatlarını tuzunu atarak patlıcanların üzerine seriyoruz afiyet olsun..

4 yorum:

Gülay dedi ki...

hem kolay hem de lezziz görünüyor.ellerinize sağlık..

Ayşenur dedi ki...

vay ali nazik he ramazan ramazan :) süper görünüyor ellerine sağlık afiyet olsun ahmet abi :)

betül dedi ki...

sağolasan gurban buyrun bidahaki sefere birlikte olsun :)

emel kuzen dedi ki...

tüm kuzenlerimin ve ailemin ramazan bayramını kutluyorum,ALLAH DERTSİZ KEDERSİZ SALIKLI nice bayramlara kavuşmayı tekrar tekrar nasip eder inşaallah..